SLA Политика

Споразумение за нивото на обслужване

В това Споразумение за нивото на обслужване (SLA) ще опишем нашият ъптайм и активност на нашите услуги. Също ще опишем компенсациите които клиента получава при причинена щета на услугата от наша страна.

HostWere "HostWere.BG" Ви гарантира 99.9% ъптайм. Рядко е случая, услугата да прекъсне връзката с клиента поради непланирана профилактика или повреда на Hardware/Software.

Компенсации

При неочаквана повреда на услугата.

При прекъсвания в рамките на гарантирания ъптайм от 99.99%.

Прекъснат достъп до услугата на клиента заради грешка от поддръжката.

При забавяне на обслужване.

Прекъсната връзка заради DDoS Атака.

Планираните профилактики

Съобщяваме профилактиките поне 72 часа преди извършването им.

Профилактиките се правят колкото се може по-бързо за да създадем минимален downtime.

Последна промяна на 22.05.2023

Trustpilot